Webshop
Vil du i gang med at sælge på nettet? Så kan vi hjælpe dig med en lækker og brugervenlig webshop.
LaD Webfar hjælpe dig med din nye webshop
Skal du i gang med at sælge dine varer online? Så har du brug for en brugervenlig webshop, som gør det nemt og enkelt for dine kunder at shoppe.
Hos Webfar hjælper vi dig i mål med en lækker, brugervenlig og overskuelig webshop, som konverterer dine besøgende til faste og tilbagevendende glade kunder.
Vi kan hjælpe dig, uanset om du fører mange kategorier af fysiske varer, kun har få eksklusive varer eller du sælger e-bøger, kurser, billetter eller hvad man ellers kan forestille sig.
Skræddersyet
Mobilvenlig
SEO Optimeret
Hurtig
Brugervenlig
100% Frihed
Skræddersyet
Brugervenlig
Hurtig
SEO Optimeret
Mobilvenlig
100% Frihed
Hvad er WordPress og WooCommerce?
Vi udvikler webshops med WordPress og WooCommerce. WordPress er et CMS (Content Management System), der kan bruges til alle typer af hjemmesider. WooCommerce er et plugin, som man udvider WordPress med, så man får webshop-funktionalitet. Det vil sige, at man kan oprette sit varekatalog i forskellige kategorier, holde styr på salg, priser, rabatter, kuponer, betalinger osv. Alt det som en webshop skal kunne håndtere.
Samtidig er der mulighed for at udvide WooCommerce yderligere, hvis man har helt særlige ønsker og behov til sin online shop.
Med WordPress og WooCommerce får du alt, hvad du kan ønske dig fra vores hjemmesideløsninger – men med en indbygget webshop.
Virker min webshop på mobilen?
Det gør den i hvert fald. Det er meget vigtigt, at det er nemt at foretage køb i din webshop direkte fra mobilen. Det er efterhånden fra mobiltelefonen der foretages flest online køb. Derfor skal brugeroplevelsen i din shop selvfølgelig være helt i top på mobiltelefoner og tablets.
Kan mine kunder finde shoppen på Google?
Ligesom med vores hjemmesideløsninger gør vi din webshop 100 procent klar til Google og de andre søgemaskiner. Vi sørger for, at den er teknisk optimeret fra starten og giver dig råd og vejledning til, hvad du selv kan gøre for at få nye kunder i butikken.
Hvordan skal min webshop opbygges?
Når det kommer til din webshop er det ekstremt vigtigt, at dine kunder får en god oplevelse, at de kan finde de varer de søger, og at betalingen for varerne går nemt og smertefrit igennem. Derfor er det essentielt du får en professionel og troværdig platform, som dine kunder har lyst til at handle i, og som de vil vende tilbage til igen og igen. Når man første gang som kunde har besluttet sig for at foretage et køb online, så er der nemlig meget større sandsynlighed for, at man vender tilbage igen i fremtiden.
Hos Webfar afdækker vi dine behov og sørger for at bygge en webshop, der er nem at finde rundt i og som dine kunder har lyst til at handle i.
Hvordan modtager jeg betalinger?
Når din webshop er på plads, skal du selvfølgelig kunne modtage forskellige typer af betalinger fra dine kunder. Det mest almindelige er selvfølgelig kortbetaling og Mobilepay, men det er også muligt at bruge nye og moderne betalingsløsninger, som f.eks. delbetalinger, hvor dine kunder kan opdele deres betaling i flere rater. Hvis du sælger varer over en vis pris, kan det være en god idé at overveje.
Hos Webfar har vi erfaring med flere forskellige betalingsløsninger og hjælper dig selvfølgelig med at vælge den helt rigtige, som giver mening i forhold til din shop.
Din webshop skal have et hjem
Mange webbureauer har en forretningsmodel, hvor du typisk får en billigere hjemmeside eller webshop, hvis de “får lov” til at hoste den for dig. Til gengæld opkræver et mere eller mindre urimeligt gebyr årligt.
Vi mener, at du selv skal have 100 procent ejerskab over din egen hjemmeside. Med andre ord skal du ikke “købe dig fri” for at få ejerskab eller løbe risikoen at miste din hjemmeside, hvis dit webbureau for eksempel går konkurs.
Vi har hos Webfar erfaringer med mange forskellige hosting-selskaber i både Danmark og i udlandet, og vi står klar til at hjælpe dig med at finde den løsning, som passer bedst til dine behov og din pengepung.
Hvordan arbejder vi?
Det allerførste vi gør, når du har besluttet dig for at forfølge din drøm og åbne en webshop, er at tage en snak online eller på telefon. Her finder vi ud af, hvad du har brug for, og ud fra det finder vi forskellige idéer og estimater.
Vi bruger et projektstyringsværktøj til at holde styr på de forskellige opgaver. Du får også adgang til værktøjet, så du kan holde øje med processen, selv oprette opgaver osv.
Du kan læse mere om, hvordan vi arbejder og samarbejder her.
Vedligeholdelse
Når man får en webshop skal den selvfølgelig vedligeholdes. Det er lidt på samme måde, som når man køber en ny bil. Den skal til eftersyn en gang imellem, have skiftet olie have nye dæk osv. På samme måde skal en webshop holdes opdateret, så den er sikker, hurtig og stabil.
Vi hjælper gerne med at holde din webshop up to date, men vi sørger også for, igennem en række instruktionsvideoer, at give dig de værktøjer du har brug for, så du selv kan stå for vedligeholdelsen.
Hvad er prisen?
Prisen for en webshop varierer alt efter, hvad du har brug for. Er der tale om en lille privat hobby-butik, hvor du ikke sælger mange varer og du ikke behøver en masse funktioner, så koster den selvfølgelig mindre, end hvis du har brug for en stor webshop med et stort varekatalog og særlige skræddersyede funktioner og features.
Det er derfor meget svært at give en fast pris på et projekt. Til gengæld har vi en særdeles lav og meget konkurrencedygtig timepris.
Læs mere om vores priser og hvad du kan forvente at skulle betale for din webshop her.
Lad os tage en snak
Lad os tage en uforpligtende snak om, hvad du har brug for. Udfyld formularen og send den. Så aftaler vi et møde, hvor vi kan snakke sammen om dine ønsker og behov.
36990405
(07.00 - 12.00)
Du kan også ringe til os mellem kl. 07.00 og 12.00!